Jakość produktów spożywczych jednym z filarów konkurencyjności

Jakość produktu jest jednym z najczęściej analizowanych czynników konkurencyjności. Zazwyczaj konkurencyjność traktuje się wprost jako pochodną jakości oferowanych produktów. Jak w takim razie zaprojektować i wdrożyć efektywny proces zarządzania jakością w przemyśle spożywczym?

Zachęcamy do zapoznania się z rozwiązaniami z których korzysta europejski lider produkcji świeżych sałatek typu convenience – Grupa Eisberg.

Chrupiące i zdrowe: w każdej zbilansowanej diecie sałaty i warzywa zajmują miejsce szczególne. Żeby te delikatne produkty mogły w pełnej świeżości trafić na stół, producent musi wykazać się doświadczeniem i właściwym zarządzaniem jakością. Szwajcarska grupa eisberg, posługując się Systemem CSB, ściśle kontroluje swoje produkty – od upraw aż do zapakowanego artykułu.

Pracownicy grupy eisberg pierwsze kontrole przeprowadzają bezpośrednio na polach upraw u 100 europejskich producentów rolnych. Wyposażeni w laptopy, wykorzystują webową aplikację CSB w celu rejestracji cech jakościowych i ilościowych surowca. Przez internet łączą się z systemem centralnym, gdzie znajdują wszystkie ważne informacje o listach dostawców, zleceniach, produktach, numerach dokumentów dostaw i danych bazowych.

Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć więcej treści

Treść dostępna dla zalogowanych użytkowników.

Załóż darmowe konto i korzystaj w wszystkim treści i możliwości na portalu!