Nadruk i weryfikacja kodów loteryjnych

Rozpoznawalna marka i estetyczne, przyciągające uwagę opakowanie to dziś za mało, aby osiągnąć zadowalający poziom sprzedaży. Współczesny konsument potrzebuje czegoś więcej, żeby podjąć decyzję zakupową zgodną z oczekiwaniami producenta. Na proces decyzyjny konsumenta można wpływać nowoczesnymi zabiegami marketingowymi opierającymi się na budowaniu wzajemnych relacji wspierających obustronną aktywność. Oprócz tradycyjnych kampanii reklamowych promujących unikatowe cechy produktu, skutecznym ruchem może okazać się organizacja loterii, konkursów, czy rozbudowanych programów lojalnościowych z szansą otrzymania atrakcyjnych nagród.

Stworzenie niezawodnego systemu odpowiedzialnego za nanoszenie i weryfikację kodów.

Producent wykreował potrzebę stworzenia niezawodnego systemu odpowiedzialnego za nanoszenie i weryfikację kodów loteryjnych kluczowych przy organizacji konkursów skierowanych do swoich potencjalnych klientów. Klient, działający w branży mleczarskiej założył wzrost świadomości marki, promocję kluczowych produktów oraz zwiększenie sprzedaży poprzez zorganizowanie loterii z nagrodami. Zgodnie z pierwotnymi założeniami każdy produkt miał być oznakowany unikalnym kodem, który uprawniałby konsumenta do otrzymania nagród w postaci maskotek charakterystycznych dla promowanej marki.

Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć więcej treści

Treść dostępna dla zalogowanych użytkowników.

Załóż darmowe konto i korzystaj w wszystkim treści i możliwości na portalu!